سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آبان سال 1386 - سئوالهای منتظر جواب

زن، کالایی برای جذب و تبلیغات!

پنج شنبه 86 آبان 3 ساعت 6:57 عصر

سلام
من کاری به غرب ندارم. کاری به جوامع بی دین ندارم، حرفم راجع به جمهوری اسلامی ایرانه
درسته که بخاطر قوانین اسلامی نمیذارن زنها بی حجاب و با آرایش آنچنانی در کشور ما برای تبلیغ کالاهای بی‌ارزش استفاده بشن، ولی اگه دقت کرده باشین اعمال بعضیها نشون میده که این تفکر در ذهن اونها خونه کرده و این کارها هم براشون عادی است و فقط منتظر یک اشاره یا اجازه یا ... هستن. اگه آدم با دقت نگاه کنه میبینه همینجوریش هم که نمیتونن زنها رو لخت کنن باز حداکثر استفاده از بدن پوشیده یک زن داره میشه، یا اینکه از دختر بچه‌ها شروع کردن و با عکس دختربچه‌های زیبا و موهای حالت داده خودشونو به هدفشون نزدیک می‌کنن، چرا باید به یک زن به این دید نگاه کرد؟
حالا شاید در رابطه با مغازه‌ها ، شرکتها و یا اماکن شخصی بشه گفت دارن از آزادیشون سوء استفاده می‌کنن، اما در رابطه با ادارات و نهادهای دولتی چی باید گفت؟
چرا باید شهرداری منطقه ما برای تبلیغ طرح جهادی 137 وسط اون بنر بزرگ تبلیغی عکس بالاتنه یک زن مانتو تنگ پوشیده  رو بذاره که تمام فرورفتگیها و برجستگیهای بدنش معلوم شه و فقط صورتش که جلوش تابلوی طرح جهادی137گرفته شده پوشیده باشه؟
چرا باید نیروی انتظامی برای تبلیغات نمایشگاه هفته نیروی انتظامی عکس یه دختر سفیدروی چادری رو که بیسیم دستشه چاپ کنه و بزنه تو خیابونا؟ مگه پلیسهای مرد دیگه برای مردم ابهت پلیسی ندارن؟
چرا باید برنامه جوونی آزاد رادیو قبل از اذان مغرب یه مجری زن بیاره که همش لاتی و عین جاهلای زمان طاغوت حرف بزنه؟ مگه از اراذل پسر چه فایده‌ای دیدیم که حالا زنها اونجوری صحبت کنن؟
چرا..............................................................................................؟

 

ما از دنیا طلبکاریم. دنیا که عرض میکنم، یعنى دنیاى غرب. ما هستیم که به دنیا خطاب میکنیم و میگوئیم: شما به بشریت عموماً و به زن خصوصاً خیانت کرده‏اید؛ با کشاندن زن و مرد به وادى ابتلائات جنسى و برافروختن و دامن زدن به آتش زیاده‏روى‏هاى جنسىِ بى‏قانون و بى‏نظم در جامعه، با آوردن زن به شکل متبرج به وسط میدان. معلوم است که زن، آن بخش زیباى آفرینش بشر است. این بخش زیبا به طور طبیعى با اندکى در پرده بودن همراه است؛ این خاصیت این بخش زیبا و لطیف وجود انسانى است. این پرده را دریدن و آنچه را که باید با نظم و قانون پیگیرى شود - آن نیاز غریزى انسانى، چه در زن و چه در مرد - بى‏قانون و بى‏نظم در جامعه رواج دادن، بزرگترین خیانتى است که در درجه‏ى اول به زن و در درجه‏ى بعد به همه‏ى بشریت - زن و مرد - انجام گرفته؛ این کار را سیاستهاى غربى کرده‏اند. البته اولین ضرر و بزرگترین ضرر را هم خودشان برده‏اند. الان مسأله‏ى همجنس‏گرائى در دنیاى غرب یکى از ابتلائات است. البته به رو نمى‏آورند؛ اما حقیقت قضیه این است که امروز براى اندیشمندان و آنها یکى از دردهاى بزرگ و غیرقابل علاج شده است؛ چاره‏اى هم ندارند. آنطور حرکت کردن، آنطور ادبیاتِ پرده‏درانه و عریان در زمینه‏ى مسائل جنسى و ارتباط زن و مردم را به میان آوردن، آنطور جنس زن را - یعنى همان بخش زیبا و لطیف و مستور و در پرده‏ى وجود بشر را - براى شغل، براى تبلیغات، براى کار، به میدان کشاندن ، از لبخند او، از زیبائى‏هاى او، از جسم او، از چهره‏ى او براى ترویج فلان جنس بى‏ارزش و پست، براى به دست آوردن پول استفاده کردن، این چیزها را هم دنبال خودش دارد؛ طبیعى است. این کارها را دنیاى غرب کرده، این کارها را سیاستهاى غربى کرده‏اند؛ مربوط به ادیان هم نیست، مربوط به مسیحیت و یهودیت هم نیست؛ مربوط به سیاستهاى جدیدى است که از حدود صد و پنجاه سال پیش - حالا دقیق نمیتوانم عرض کنم - در دنیا رایج شده.

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى‏ در دیدار گروه کثیرى از زنان نخبه‏ در آستانه‏ى سالروز میلاد حضرت زهراى اطهر (سلام‏اللَّه‏علیها)


نگارنده : عبدالله

پاسخهای نورانی دوستان [ جواب]


<      1   2   3      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فقط وظیفه؟؟؟
ترک تحصیل بخاطر یه لقمه نان
[عناوین آرشیوشده]